Sayfalar

3 Ocak 2012 Salı

Şarap Ajanı 478 Şaraplık Üzüm

Şarapseverlerin belki bildiği tanıdğı yada şuan tanıyacağı birinden ve kitabından bahsetmek istiyorum :)

Başlıktan da anlaşılacağı üzere tanıtacağım kişi gerçekten bir Şarap Ajanı bir dostum,kendisi uzun yıllardır bu sektörde ve yurtdışında büyük deneyimleri olan Göksenin Demirbaş halen ünlü bir japon restoranında Süpervisor ve Asistan Sommalier olarak görevine devam ediyor.

Bu yoğunluğunun arasında üşenmeyip siz şarap severlere kaynak niteliği taşıyan gerçekten de takdire şayan olan ''478 Şaraplık Üzüm'' adlı kitabı hayata geçirmiş bulunmakta, şaraba dair ne varsa ilgisi olanların yada olamayanların muhakkak evde göz önünde bulundurması gereken bir kitap :)

Umuyorum ki okuyunca bana hak vereceksiniz :)

Dostum Göksenin Demirbaş'a sonsuz teşekkürler...

2 yorum:

  1. Ağzına ve yüreğine sağlık Cihan çok güzel yorumlamışsın.

    Deniz DEMİRBAŞ:)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorumlar az bile Deniz :) Göksenin icin soylenecek o kadar cok sey varki :)

    YanıtlaSil